چرا ویو اینستاگرام بخریم؟ جهت افزایش آمار لایک، فالوور و همچنین جهت افزایش اعتبار برای یک پیج مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پست‌های قابل اشتراک‌گذاری در اینستاگرام می‌تواند شامل ویدیوها هم باشد. بنابراین ببازدید اینستاگرام یا ویو از بخش‌های مهم در آمار اینستاگرام محسوب می‌شود.

در بین مطالبی که در اینستاگرام به اشتراک‌ می‌گذارید پست‌های ویدیویی اهمیت دیگری دارد.

زیر ویدیویی که آپلود کرده‌اید علاوه بر تعداد لایک و کامنت، بازدید ویدیو هم نشان داده می‌شود که ویو پیج اینستاگرام شما است. قطعا بالا بودن تعداد بازدید ویدیو  برای پیج ارزشمند و سودآور است.

با وب سایت سفارش ممبر همراه باشید

 

فهرست مطالب

  1. چطور ویو اینستاگرام را ببینیم؟
  2. مزایای خرید بازدید اینستاگرام
  3. نکات کلیدی در خرید ویو اینستاگرام
  4. مزایای خرید ویو یا بازدید
  5. معایب کاربرد ربات ویو
  6. سخن پایانی

1. چطور ویو اینستاگرام را ببینیم؟

باید به عددی که در زیر پست و سمت چپ آن به نمایش درآمده توجه کنید. در خصوص استوری‌ها نیز می‌توانید آمار بازدید استوری خودتان را در همان پیج که استوری به نمایش درمی‌آید مشاهده کنید. پیج‌های اینستاگرامی که از نوع Professional Account و یا Business Account هستند، به کمک بخش insight هم می‌توانند آمارهای کامل‌تر در خصوص پیج را در اختیار داشته باشند.

 

2. مزایای خرید بازدید اینستاگرام

دقت کنید که امکان دارد کاربر قبل از مشاهده کامل ویدیو، تعداد بازدید پست را ببیند و با توجه به بالا بودن تعداد ویو آن ترغیب به باز کردن و دیدن پست شود و به این صورت ویو پست شما بیشتر و بیشتر می‌شود. با این حال در پاسخ به چرا ویو اینستاگرام بخریم مزایای دیگری هم می‌توان عنوان کرد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

افزایش اعتبار:

زمانی که تعداد بازدید یک ویدیو بالا باشد، می‌تواند محتوای جالب و دیدنی را شامل شود و به این شکل توسط کاربرها مشاهده شود.

توجه کنید که کاربران اینستاگرام میل به دیدن پست‌هایی دارند که از قبل تایید شده باشد که بالا بودن تعداد بازدید یک پست آن را تایید می‌کند.

بالا بردن تعداد لایک:

زمانی که کاربر اینستاگرام با ویدیویی رو به رو شوند که ویو بالایی دارد به طبع ویدیو را مشاهده می‌کنند. در ادامه اگر با محتوای ویدیو ارتباط بر قرار کرد بدون شک ویدیو را لایک می‌کنند، به همین علت تعداد لایک‌های واقعی نیز بالا می‌رود.

ورود پست به اکسپلور:

اگر یک پست در ساعات اولیه اشتراک‌گذاری به تعداد بالای لایک و ویو توسط کاربران دست پیدا کند به اکسپلور ورود پیدا می‌کند. ویدیو شما در اکسپلور بدون نیاز به فرستادن و اشتراک‌گذاری به سایر کاربران در معرض دید عده‌ی زیادی در دنیا قرار می‌گیرد.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام؛ رونق کسب و کار:

اکثر کاربران پیجی را فالو می‌کنند که بازدید پست‌های آن بالا باشد.

 

3. نکات کلیدی در خرید ویو اینستاگرام

فالوور بالا برای دنبال‌کنندگان شما، توقع افزایش ویو در پست‌ها را به همراه دارد. پس با خرید بازدید و ویو بازخورد بهتری از فالوور‌ها دریافت می‌شود.

وجود کامنت به میزان کافی در زیر پست‌ها باید باشد، پیجی که فالوور زیاد دارد، طبیعتا لایک بالایی هم خورده، پس باید تعداد کامنت‌هاش در مقایسه با سایر فاکتورها کمتر نباشد.

فاکتور‌های دیگری که در خرید ویو اینستاگرام حائز اهمیت است: کیفیت، سرعت و هزینه می‌باشد.

چرا ویو اینستاگرام بخریم

 

4. مزایای خرید ویو یا بازدید

یکی دیگر از پاسخ‌ها به پرسش چرا ویو اینستاگرام بخریم را در زیر شرح داده‌ایم

احتمالا شنیده‌اید که تاثیرگذاری پست ویدیویی بیشتر از عکس است. به این علت که جلوه‌های بصری بیشتری در یک ویدئو دیده می‌شود. پس می‌شود با خرید ویو، آمار بازدیدها را بالاتر برد. این مسئله بر روی ورود پست به محیط اکسپلور تاثیر گذاری فراوانی دارد. ورود به محیط اکسپلور و بیشتر دیده شدن طبق الگوریتم‌های اینستاگرام رتبه پیج را بالا خواهد برد.

این دیده شدن باعث جلو افتادن از رقبا و رسیدن به اهداف بیشتر می‌شود.

5. معایب کاربرد ربات ویو

از راه‌کارهایی که در زمینه‌ی اینستاگرم جهت بالا بردن آمار ویوی پست‌ها و یا استوری‌ها و … مطرح می‌شود استفاده از ربات‌های اینستاگرامی می‌باشد. این ربات‌ها برنامه ریزی شده‌اند تا کارهایی که از آن‌ها انتظار می‌رود را انجام دهند.

ربات ویو اینستاگرام آمار بازدید‌های پیج شما را بهبود می‌بخشد. اما معایبی که استفاده از ربات‌های اینستاگرامی دارد ما را از استفاده از آن منع می‌کند، بزرگترین ایرادی که می‌توان به ربات‌های اینستاگرامی وارد کرد این است که در صورتی که اینستاگرام متوجه استفاده‌ی شما از خدمات ربات شود احتمال از دست رفتن پیج، بلاک و ریپورت شدن وجود دارد. به همین علت برای این که پیجی که تا این اندازه برای رشد آن زحمت کشیده‌اید از دست نرود بهتر است ریسک استفاده از ربات را نپذیرید.

 

6. سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم پاسخ مناسبی به پرسش چرا ویو اینستاگرام بخریم؟ را برای شما همراهان فراهم کنیم.

یکی از مهمترین پارامترهای اینستاگرام بازدیدها هستند که نقش مهمی  نیز در موفقیت یک پیج اینستاگرامی دارند. از بهترین راه‌کارها جهت افزایش بازدید یا همان ویو استفاده از خدمات خرید ویو از سایت معتبر سفارش ممبر است.