خرید ممبر اد اجباری تلگرام یکی از راه حل های بسیار خوبی است که کاربران تلگرام برای موفقیت در کار خود از آن استفاده می کنند. اپلیکیشن تلگرام به عنوان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها در ایران به دلیل اپلیکیشن ها و ابزارهای بسیار خوبی که در اختیار کاربران قرار گرفته است.

کسانی که گروه های خاص را در تلگرام مدیریت می کنند. آنها از روش های مختلفی مانند خرید ممبر برای افزایش تعداد اعضا استفاده می کنند. قبل از انتخاب مسیر؛ ابتدا باید در مورد آن تحقیق کرده و به این نتیجه برسند که روش مورد نظر برای بهبود گروه موثر است. خرید اعضای گروه تلگرام به عنوان یکی از روش های موثر طرفداران زیادی در بین کاربران تلگرام پیدا کرده است.
بنابراین می توان گفت که خرید ممبر واقعی و خرید ممبر ایرانی برای هر گروهی در این شبکه اجتماعی سودمند است. زیرا اگر اعضای کمی در گروه خود داشته باشید، افراد جدید به آن ملحق نمی شوند. به همین دلیل می توان گفت که خرید عضویت گروهی بسیار ارزشمند است. گروه سفارش ممبر شما را به خواندن این مطلب دعوت می‌کند.

ممبر اد اجباری تلگرام تحویل فوری

 

آیا خرید ممبر اد اجباری کار درستی است؟

اگر می خواهیم برای یک برند یا شروع یک کسب و کار،  کانال تلگرامی راه اندازی کنیم، چون اعتبار کافی ندارید و از طرفی شما به عنوان یک برند که قصد خدمت و اطلاع رسانی را دارید، اعتماد زیادی بدست آورید، و از طرفی خدمات خود را تبلیغ کنید و به مشتریان خود نشان دهید که شما قدرتمند و مورد اعتماد هستید،…. در ابتدا شاید مجبور باشید تعدادی ممبر اد اجباری خریداری کنید تا ممبر های واقعی آن کانال اضافه شوند و سپس تبلیغات گسترده، پاپ آپ یا ممبر پروکسی برای این کانال خود انجام دهید. پس در نتیجه برای اینکه مشتریان شما، اسم برند شما را در کانال تلگرام زیر سوال نبرند بهترین کار این است که چند هزار ممبر اد اجباری خریداری کنید.

انواع ممبر اد اجباری تلگرام شامل:

  1. اد اجباری معمولی
  2. اد اجباری هیدن
  3. اد اجباری قفلی

 

چرا باید خرید ممبر اجباری تلگرام بخریم؟

با توجه به کسب و کارها و بیزینس های مختلف افزایش ممبر تلگرام می‌تواند متفاوت باشد ولی دلیل اصلی این کار افزایش فروش برای کسب و کار ها و کانال های فروشگاهی و افزایش درآمد و بازدید برای کانال های محتوا محور مثل کانال های تفریحی، کانال های طنز و کانال های خبری است .

وقتی که تعداد ممبر کانال بالاتر می رود و به تناسب آن بازدید هم افزایش می‌یابد کاربران اعتماد بیشتری به شما و محتوای شما می کنند.

این موضوع بیشتر از لحاظ روانی باعث میشود که مشتری ها به صورت ناخودآگاه در ذهنشان به اینکه تعداد ممبر بالا باعث افزایش اعتبار شما می‌شود فکر کنند و شما را یک برند در نظر بگیرد که این خود باعث اعتماد سازی بیشتر است . اصلی ترین فعالیت حال حاضر کانال های تلگرام بر پایه ی درآمد از طریق تبلیغات و یا فروش محصول است.

 

قیمت ممبر اد اجباری تلگرام

قیمت‌ها در انواع ممبرهای تلگرامی با توجه به نوع ممبر و یا کارکرد آن به شرایط ذیل متفاوت است:

  1. تعداد ممبری که مورد نیاز است.
  2. کیفیت ممبر.
  3. نوع ممبر از نظر: ممبر فیک تلگرام، پاپ آپ و…

 

ممبر اد اجباری تلگرام

ممبر اد اجباری چقدر ریزش دارد؟

30 تا 50 درصد ریزش دارد. ولی به طور کلی به این خاطر که به اجبار به کانال اضافه شدن، اکثر کاربرانی تمایلی به ماندن در کانال را ندارند.
از طرفی درصد زیادی هم از کاربران، خیلی دیر متوجه می شوند که در کانال شما عضو شده اند و در نتیجه می توان این مقدار ریزش را انتظار داشت. ولی برای سرمایه گذاری روی اعتبار کانال گزینه مناسبی است.
اگر برای شما مهم است که ریزش کمتری داشته باشید، ما خرید ممبر فیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کلام آخر

خرید ممبر اد اجباری تلگرام از سفارش ممبر از لحاظ قیمتی بالاتر و از ممبر های پاپ آپ و نوتیفیکیشن قیمت پایین تری دارد. بازدهی در این نوع از ممبرهای تلگرام نسبت به ممبر فیک بالاتر و نسبت به روش های دیگر نسبتاً پایین تر است. اما به دلیل تعادلی که در این روش وجود دارد اکثر صاحبان کانال های تلگرامی این روش را ترجیح می دهند زیرا هم ریزش پایین تری دارد و هم برای بالا رفتن و ترقی کانال شما هزینه کمتری می طلبد.