خرید پیج یا خرید فالوور؟

با گسترش استفاده مردم ایران از فضای مجازی و تأثیر گذاری روز افزون، این فضا محل مناسبی برای کسب درآمد است. به همین دلیل حتما برایتان سوال است که برای رشد در این محیط خرید پیج یا خرید فالوور بهتر است. در ادامه این مطلب «گروه سفارش ممبر» مزایا و معایب دو روش خرید پیج اینستاگرامی و خرید فالوور را به صورت کامل توضیح می‌دهد.

 

فهرست

  • جهت استارت فعالیت کسب و کار در اینستاگرام چه کار کنم؟
  • مزایا و معایب خرید فالوور یا پیج
  • سخن پایانی

 

جهت استارت فعالیت کسب و کار در اینستاگرام چه کار کنم؟

باید از ابزارهایی استفاده کنید که برای سهولت رشد و فعالیت در این فضا ایجاد و گسترش پیدا کرده‌اند، دقت کنید که به درستی از ابزارها استفاده کنید در غیر این صورت باعث نابودی کسب و کار شما می‌شود.

فالوور اینستاگرام را به هر قیمتی افزایش دهید:

قبل از این‌که به فکر افزایش فالوور باشید حواستان به تولید محتوا و تعامل با مخاطب باشد.

قبل از هر کاری محتوا تولید کنید و پست کنید تا کم کم مخاطبین خود را پیدا کنید. هر چقدر در این مسیر جلوتر بروید متوجه می‌شوید که کدام محتوا بیشتر روی مخاطب تأثیر می‌گذارد و کدامیک کمتر. حواستان باشد که کاربران منتظر این نبوده‌اند که شما کسب و کار خود را شروع کرده و آن‌ها شما را حمایت کنند، عجول نباشید.

خرید پیج آماده اینستاگرام

بدترین اشتباهی که می‌توانید انجام دهید خرید پیج اینستاگرام است که سرمایه، زمان و هم کار شما را نابود می‌کند.

با خودت فکر می‌کنی یک پیج میخری و چند هزار آدم آماده خدمت به تو هستن و دیگه لازم نسیت درگیر گرفتن تبلیغات بشی اما بعد از گذاشتن هر پست متوجه ریزش فالوورهای خود خواهید شد، اما چرا؟!

اکثر این پیج‌ها با محتوای زرد و مستهجن فالوور جذب می‌کنند و خب در کمترین زمان عده‌ای متناسب با این محتوا سریع این مدل پیج‌ها را فالو می‌کنند.

زمانی که شما موضوع پیج را تغییر دهید این افراد سریع شروع به آنفالو می‌کنند.

حالا هم دچار کاهش شدید فالوور شدید و هم اینستاگرام به علت ریزش پیج شما را برای همیشه از اکسپلور حذف می‌کند و پست‌های بعدی که بگذارید را به ۲۰ درصد مخاطبینتان نمایش خواهد داد.

به یک نکته مهم دقت کنید: فرض می‌کنیم که شما پیجی که خریداری کرده‌اید را به هزار زحمت بالا می‌آورید و کلی فالوور فعال دارید، حالا کافی است فردی که پیج را فروخته با اینستاگرام مکاتبه کند و پیج را برای همیشه از دسترس شما خارج و خودش آن را تصاحب کند!

خرید فالوور اینستاگرام:

خرید فالوور

از روش‌هایی است که باعث می‌شود پیج سریع‌تر رشد کند. قبل از این‌که سراغ مزایا و معایب این روش برویم به شما اطمینان می‌دهم که خرید فالوور اینستاگرام، گزینه بسیار بهتری نسبت به خرید پیج است.

درست است که خرید فالوور پیج شما را با فالوورهای واقعی و فعال پر نمی‌کند اما تأثیر روانی خوبی روی ذهن مخاطب شما می‌گذارد. فرد در نگاه اول با توجه به تعداد بالای فالوور راحت‌تر به پیج شما اعتماد می‌کند.

از کجا فالوور بخرید؟ وب سایت سفارش ممبر با بهترین کیفیت و متنوع‌ترین خدمات شبکه‌های اجتماعی در خدمت شما است.

نکته طلایی:

بهتر است که بیشتر از نصف فالوورهای واقعی پیجتان فالوور خریداری نکنید.

به عنوان نمونه اگر ۲۰۰۰ فالوور واقعی و طبیعی دارید بیشتر از ۱۰۰۰ فالوور خریداری نکنید.

 

مزایا و معایب خرید فالوور یا پیج

از مزایای خرید فالوور می‌توان گفت که با استفاده از این روش فالوورهایی به دست می‌آورید که صد در صد به محتوای پیج شما علاقه‌مند هستند.

خرید فالوور، هزینه کمتری نسبت به روش خرید پیج اینستاگرام در بردارد. از معایب این کار می‌توان گفت که اگر از یک جای معتبر خرید نکنید امکان دارد که فالوور فیک به گیرتان بیاید و تاثیر کمی روی رشد پیج شما داشته باشد.

به علت ریزش فالوور مزیتی ندارد و حتی اگر پیج را از فرد نامناسب بخرید احتمال این‌که بعدا شما را هک کنند و اکانت را از شما بگیرند وجود دارد.

 

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم پاسخ کامل و درستی در مورد پرسش خرید پیج یا خرید فالوور بهتر است بدهیم. همچنین در توضیحات وب سایت «سفارش ممبر» را برای خرید فالوور معرفی کردیم. ممنون که تا پایان همراه ما بودید.