یکی از امکانات جذابی که تلگرام در اختیار کاربران خود قرار داده امکان ایجاد کانال است. صاحبان مشاغل می توانند با ایجاد گروه یا کانال، کسب و کار خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنند. البته کانال ها یا گروه هایی که تعداد اعضا یا اعضای بیشتری دارند نیز بازدهی بیشتری دارند. خرید ممبر واقعی، خرید ممبر اد اجباری  هیدن تلگرام از نمایندگی ممبر تلگرام یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش ممبر تلگرام و همچنین کسب درآمد از این برنامه است. در این سری مقالات ما قصد داریم شما را با اهمیت عضویت در تلگرام بیشتر آشنا کنیم.

 

ممبر اد اجباری هیدن تلگرام چیست؟

روش‌های گوناگونی برای جذب ممبر وجود دارد که قبلا مورد بررسی قرار گرفتند. یکی دیگر از این روش‌های جذب ممبر واقعی برای تلگرام، روش اد اجباری ممبر به صورت هیدن است. در این روش فرد اصلا متوجه‌ی عضویت خود در کانال نمی‌شود. همچنین کانال شما را در صفحه‌ی تلگرامی خود مشاهده نمی‌کند، همان‌طور که از نام این روش  پیداست عضویت کاربر در کانال تلگرام به صورت هیدن (مخفی) اتفاق می‌افتد.

 

انواع اد اجباری 

اد اجباری به سه دسته هیدن اجباری، معمولی و بی صدا تقسیم می شود.

1.در اد اجباری عادی: کاربران تلگرام بدون اینکه بخواهند به کانال ها و گروه های تلگرام می پیوندند و برای آنها پیامی مبنی بر عضویت در کانال ارسال می شود. در نشریات اجباری معمولی میزان ترک عضو بسیار زیاد است زیرا اجباری برای ماندن در کانال برای آنها وجود ندارد بنابراین اگر موضوع یا پست های کانال را دوست نداشتند به سرعت کانال را ترک می کنند.

2.نسخه اجباری بی صدا(سایلنت) مشابه نسخه اجباری معمولی است با این تفاوت که هیچ پیامی برای کسانی که در کانال مشترک شده اند ارسال نمی شود. اما اگر لیست چت خود را بررسی کنند، می بینند که عضو یک کانال ناشناس هستند.

3.اد اجباری هیدن یا پنهان نسبت به دو روش قبلی برتری زیادی دارد. به این ترتیب اعضا امکان خروج از کانال را ندارند زیرا اصلا متوجه عضویت خود در کانال ها نمی شوند. البته بد نیست بدانید که چون کانال قابل مشاهده نیست نمی توانند پست های شما را ببینند بنابراین تعداد بازدید پست های شما پس از اضافه شدن اعضای اجباری هایدن تغییری نمی کند و فقط باعث افزایش ممبر گروه تلگرام  می شود. با خرید پنل ممبر تلگرام می توانید به این سرویس دسترسی داشته باشید.

 

مزایای خرید ممبر اد اجباری هیدن تلگرام

1.در این روش شما ممبرهایی را خریداری کرده‌اید که کاملا واقعی هستند.

2.کانال شما می‌تواند در مدت زمان کوتاهی  دارای ممبر زیادی شود.

3.همان‌طور که خودتان می‌دانید بالا بودن ممبر کانال‌های تلگرامی خبر از با اعتبار بودن آن کانال را می‌دهد.

4.از آنجایی که عضویت در این کانال‌ها به صورت هیدن اتفاق می‌افتد و ممبرها هم در جریان چنین اتفاقی نیستند کاربر کانال را ترک نخواهد کرد در نتیجه شما با اتفاق ناخوشایند ریزش ممبر رو به رو نخواهید شد.

5.از معایب این روش می‌توان به نرخ پایین بازدید پست‌ها اشاره کرد. به علت عدم اطلاع کاربران از عضویت خود در چنین کانال‌هایی طبیعی است که مطالب و پستی‌هایی که در این کانال توسط ادمین به اشتراک گذاشته می‌شود را هم مشاهده نکنند.

 

دلیل خرید ممبر:

1.با خرید مشترک تلگرام برای گروه یا کانال خود می توانید درآمد زیادی کسب کنید.

2.با افزایش و خرید ممبر تلگرام خود، بازدید از پست های کانال یا گروه شما افزایش می یابد

3. می توانید از این برای تبلیغ کانال ها یا سایت های دیگر استفاده کنید.

 

خرید ممبر هیدن تلگرام

 

قیمت ممبر هیدن

خرید ممبراد اجباری هیدن یا همان ادد اجباری باعث رفتن کانال یا گروه تلگرامی شما به قسمت برگزیده ی تلگرام می شود. به عبارت دیگر برای اینکه در جستجوی تلگرام در عبارات جستجو تلگرام شما را به کاربران نمایش دهد میتوانید از این نوع ممبر استفاده کنید.

شما همراهان گرامی می توانید برای خرید انواع ممبر تلگرام،خرید فالوور اینستاگرام، خرید ممبر واتس اپ و …با پشتیبانی سایت سفارش ممبر در تماس باشید.