ما توی پنلمون بیش از 20 نوع ممبر مختلف
برای کانال ها و گروه های شما داریم!

خرید ممبر تلگرام چه مزایا و معایبی به همراه دارد؟

یکی از قابلیت های پیام رسان تلگرام، ساخت کانال می باشد. کانال به معنی یک رسانۀ اینترنتی است که بر بستر پیام رسان تلگرام ایجاد شده است که هر کسی می تواند برای خود بسازد و داخل آن محتوای مد نظر خود را منتشر کند. نوع محتوا می تواند متنی، صوتی، تصویری و یا حتی دیگر انواع محتواها مثل نرم افزارهای رایانه ای باشد. افرادی که عضو کانال می شوند، قابلیت دریافت محتوایی که توسط مدیر کانال ارسال می شوند را روی پیام رسان تلگرامِ خود دارند. به این افراد ممبر تلگرام گفته می شود. برای کسب اطلاع بیشتر درباره خرید ممبر تلگرام تا انتهای این نوشتار همراه گروه سفارش ممبر باشید.

 

چرا خرید ممبر تلگرام؟

افزایش ممبر تلگرام می‌تواند با توجه به نوع کسب و کار متفاوت باشد. ولی عمده دلیل این کار، افزایش فروش برای کسب و کار ها، افزایش درامد برای کانال‌های محتوا محور مثل کانال‌های خبری، کانال‌های تفریحی و… است.  وقتی که تعداد ممبر کانال بالاتر می‌رود و به تناسب آن بازدید هم افزایش میابد، کاربران بیشتری به آن کانال اعتماد می‌کنند و این موضوع بیشتر بار روانی دارد و مشتری به صورت ناخوداگاه در ذهنش این موضوع نقش می‌بندد که این کانال تعداد ممبر بالایی دارد و مشتریان زیادی این برند را دنبال می‌کنند پس قابل اعتماد است.

راه های افزایش ممبر کانال تلگرام

به جز خرید ممبر تلگرام راه‌های دیگر هم هست

به طور کلی ممبر کانال به دو دسته ممبر فیک و ممبر واقعی تقسیم‌بندی می‌شود که هر کدام از آن‌ها انواع مختلفی از اد ممبر تلگرام به شمار می‌آیند و به دسته‌های مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند:

 

  • ممبر نرمال (واقعی)

وقتی که شما در گروه یا کانال خودتان مطالب جدید و مفیدی قرار می‌ دهید، دیگر اعضا می‌توانند دوستان خودشان را به گروه اضافه کنند و یا مطالب کانال رو برای دیگر دوستان خود و یا در دیگر کانال‌ها فوروارد می‌کنند. با این روش دیگر کاربران به صورت کاملا عادی، بدون هیچ‌گونه تبلیغاتی عضو کانال و گروه شما می‌شوند.

 

 

  • ممبر اد اجباری (واقعی)

در گروه‌های تلگرامی این امکان وجود دارد تا هر عضوی، اعضای دیگری را به گروه اضافه کند. لذا با شیوه‌های مختلف، اعضای گروه دیگران را به گروه اضافه می‌کنند. اعضای جدید می‌توانند هیچ ربطی به موضوع فعالیت گروه نداشته باشند. اما شاید تاثیری در کسب‌وکار مرتبط با گروه نداشته باشد.

 

  • ممبر اد اجباری هدفمند (واقعی)

در اد اجباری هدفمند، افرادی به گروه شما اضافه می‌شوند که مرتبط به حوزه کاری شما هستند. مثلا چنانچه شما در کار تولید و یا فروش پارچه هستید، کسانی که در گروه‌های مربوطبت به پوشاک و یا دکوراسیون عضو هستند به گروه شما اضافه می‌شوند.

 

  • ممبر فیک (فیک)

این روش قیمت مناسب تری نسبت به دیگر روش ها دارد. ممبر فیک و غیر واقعی به گروه یا کانال شما اضافه می‌شود. این ممبرها معمولا با سیم‌کارت‌های غیر ایرانی هستند و می‌توانند ویوی پست‌ها را نیز افزایش دهند. البته نوع دیگری از ممبر به اسم ممبر پاپ آپ هم وجود دارد.

 

 

 

با خرید ممبر تلگرام کانال مسدود می‌شود؟

پاسخ این سوال«خیر»است، تا الان حتی یک مورد مسدود شدن کانال تلگرام به خاطر خرید ممبر تلگرام صورت نگرفته است چون اصلا دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد و اگر این اتفاق می‌افتاد هر کسی می‌توانست برای رقبای خود ممبر فیک یا ممبر واقعی بزند و کانال او را مسدود کند.

 

خرید ممبر تلگرام

خرید ممبر تلگرام از بهترین راه های موجود جهت افزایش اعضای کانال و گروه  شما می باشد. همه ی ما بر این را میدانیم که افراد به کانال و گروه هایی که دارای ممبر بالایی هستند بیشتر اعتماد می کنند. سفارش ممبر به عنوان تخصصی ترین مرجع خدمات تلگرام، اینستاگرام، خدمات واتس اپ و سرویس آپلودر افتخار دارد در این زمینه به کاربران خود ممبر فیک و واقعی تلگرام ارائه دهد. شما دوستان می توانید با خرید هر یک از پکیج های افزایش ممبر تلگرام تعداد ممبر های خود را بالا ببرید.