در این مطلب که توسط گروه سفارش ممبر تهیه شده به بررسی خرید بازدید اینستاگرام ارزان و فوری پرداخته‌ایم.

ویو اینستاگرام یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در افزایش آمار یک پیج است. راه های بسیار زیادی برای افزایش بازدید اینستاگرام ( Instagram Views ) وجود دارد که اکثر آنها نیازمند زمان گذاری و برنامه ریزی می باشد. خرید بازدید اینستاگرام یکی از آسان ترین راه ها برای افزایش تعداد ویو و بازدید پست اینستاگرام می باشد. هنگامی که نیازمند افزایش ویو پیج اینستاگرام خود هستید شاید تنها گزینه و مقرون به صرفه ترین روش برای افزایش بازدید یک پیج، خرید ویو اینستاگرام باشد. ما را تا انتها دنبال کنید.

خرید بازدید اینستاگرام ارزان و فوری

انواع ویو (بازدید) اینستاگرام:

  • خرید ویو IGTV اینستاگرام:

اعتبار پست های IGTV نیز همانگونه که اطلاع دارید با نمایش تعداد بازدید پست مشخص میشود. بنابراین باید فیلمی را در اینستاگرام منتشر کنید که ارزش دیدن و اشتراک گذاری آن بین کاربران را داشته باشد. هرچند برای افزایش ویو پست IGTV میتوانید از خرید ویو آن نیز بهره برده و به تعداد بازدید مطلوب خود دست پیدا کنید.

  • خرید ویو پست ویدویی REELS؛ بازدید پست ریلز:

با ریلز میتوانید تصاویری ویدویی با سایزی مشابه استوری اینستاگرام منتشر کنید. پست های ریلز نسبت به استوری از قابلیت ها و ابزارک های بیشتری بهره مند هستند. اخیرا پست های ویدویی کوتاه کاربران در قالب پست ریلز منتشر میگردد. پست های ریلز اینستاگرام را میتوانید هم در قالب پست و هم در قالب استوری منتشر کنید. شما کاربران عزیز میتوانید با خرید بازدید برای پست های ویدیویی REELS بازدید پست خود را به تعداد دلخواهتان افزایش دهید.

  • ویو (بازدید) استوری اینستاگرام:

بازدید استوری تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد و رتبه پیج اینستاگرام شما میگذارد. بسیاری از پیج های اینستاگرام با پخش استوری های جذاب و جالب به دنبال افزایش آمار بازدید و ویو استوری اینستاگرام خود هستند. شما میتوانید با ثبت سفارش به تعداد دلخواهتان، بازدید استوری خود را تا حد قابل توجهی افزایش داده و شاهد افزایش آمار استوری خود باشید.

  • بازدید لایو اینستاگرام:

بسیاری از کاربران با خرید ویو لایو اینستاگرام سعی بر افزایش تعداد بینندگان لایو اینستاگرام خود دارند. در واقع این امر کاربردی میباشد چرا که هیچکس تمایلی ندارد به لایوی قدم بگذارد که بینندگان کمی دارد. بنابراین با خرید آن آمار بینندگان ویدیو زنده خود را افزایش دهید و محبوبیت بیشتری نزد فالوور های خود کسب کنید.

تأثیرات خرید ویو اینستاگرام بر روی پیج شما

خرید بازدید اینستاگرامبه همراه خرید فالوور واقعی اینستاگرام کمک بسیاری برای شناخته شدن پیج شما و افزایش تعداد فالوور هایتان می کند. در اینستاگرام، اهمیت هر پیج بر اساس معیار هایی مثل تعداد فالوور، تعداد لایک پست ها و تعداد بازدید ویدیو های آن پیج سنجیده می شود. اگر تعداد فالوور شما زیاد باشد، هر فردی که به پیجتان سر بزند، مجذوب تعداد زیاد فالوور هایتان خواهد شد و شروع به بررسی پست های شما میکند. پس از آن تعداد لایک ها و بازدید های پست هایتان است که آن شخص را متقاعد می کند تا پیج شما را دنبال کند و اگر تبلیغاتی در پیج دارید، به محصولات و خدمات شما علاقه مند شود.

باتوجه به الگوریتم ها ی اینستاگرام، پست هایی که تعداد بازدید بالایی داشته باشند، به تعداد نفرات بیشتری نیز پیشنهاد می شوند. بنابراین با خرید بازدید اینستاگرام، علاوه بر اینکه تعداد بازدید های ویدیوی شما بیشتر می شود، از طرف دیگر خود اینستاگرام کمک خواهد کرد تا ویدیوی شما به تعداد نفرات بیشتری نیز نمایش داده شود و از این طریق نیز تعداد فالوور شما بیشتر خواهد شد و این خود کمک بسیاری برای رونق بخشیدن به پیج شما و گسترش دادن کسب و کارتان می کند.

آیا خرید بازدید ویدیو برای پیج مخرب است؟

در جواب این سوال باید بگوییم : خیر! خرید بازدید برای ویدیوهای پیج اینستاگرام، هم در الگوریتم های اینستاگرام و هم از لحاظ میزان ریچ تأثیر منفی در پیج شما نخواهد داشت و هرگز سبب بروز مشکل در پست یا پیج شما نخواهد شد.

خرید بازدید اینستاگرام واقعی

وبسایت سفارش ممبر با ارائه کامل کلیه خدمات بازدید اینستاگرام شامل ویو پست، استوری، لایو و…خرید ممبر واقعی تلگرام، خرید ممبر فیک، ممبر ادد اجباری، بازدید و نظرسنجی تلگرام و محصولات متنوع دیگر را با ارزانترین قیمت و در نهایت کیفیت بصورت واقعی همراه با ارسال فوری به کاربران عزیز خود ارائه میدهد.