نوشتار را با پاسخ به این سوال ها شروع می کنیم. خرید ایمپرشن اینستاگرام چه فایده ای دارد؟چرا باید Impression های اینستاگرام را بخرید؟ اگر ایمپرشن های زیادی داشته باشید، روی الگوریتم اینستاگرام تأثیر مثبت خواهد گذاشت و پست های شما احتمالاً توسط اینستاگرام ارائه می شود. به این ترتیب می توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. گروه سفارش ممبر را دنبال کنید.

 

ایمپرشن اینستاگرام

تعداد دفعاتی که محتوای شما، چه یک پست یا یک استوری، به کاربران نشان داده شده است. اگرچه معمولاً با دسترسی اشتباه گرفته می‌شود، اما تعداد دفعاتی است که محتوای شما ممکن است دیده شود. اگر بازدید اینستاگرام شما بیشتر از میزان دسترسی شما باشد، نشانه آن است که مخاطبان شما چندین بار محتوای شما را مشاهده می کنند. برای نشان‌دهنده عملکرد خوب، به دنبال پست‌هایی با نسبت برداشت به دسترسی بالا باشید.

ایمپرشن ها تعداد افرادی است که ویدیوی شما به آنها نشان داده شده است. این می تواند در لیستی از ویدیوهای توصیه شده در YouTube یا در فید خبری بینندگان در فیس بوک باشد. از طرف دیگر Impression معیاری برای تعداد دفعاتی است که ویدیوی شما تماشا شده است.

 

اهمیت تعداد ایمپرشن در اینستاگرام 

Impression ها مهم هستند، زیرا به این ترتیب فالوورهای جدید و لایک های بیشتری به دست می آورید. ایمپرشن ها همیشه به کامنت یا لایک تبدیل نمی‌شوند. اما مطمئناً در انجام این کار کمک می‌کنند. بدون نمایش اینستاگرام، هیچ تعاملی با کاربر نخواهید داشت! با خرید ایمپرشن اینستاگرام در زمان و انرژی صرفه جویی کنید. اطمینان حاصل کنید که این معیار را برای افزایش آگاهی از برند  خود به کاربران به حداکثر برسانید.

 

خرید ایمپرشن اینستاگرام

 

آیا خرید ایمپرشن اینستاگرام کمکی می کند؟

نفوذ به الگوریتم اینستاگرام و ایجاد دسترسی گسترده تر به حساب کاربری شما بسیار دشوار است. اگر بازدیدهای اینستاگرام را خریداری کنید، شانس شما برای رسیدن به صفحه کاوش افزایش می یابد و از این رو حساب شما بیشتر دیده می شود. این امر اعتبار حساب شما را افزایش می دهد زیرا احتمالاً پس از خرید، بازدیدهای واقعی و معتبری از کاربران واقعی دریافت خواهید کرد. این باعث افزایش تعداد افرادی می شود که پست های شما را مشاهده می کنند و سایر کاربران نیز ترغیب می شوند که شما را دنبال کنند.

 

5 مزیت خرید ایمپرشن اینستاگرام 

فالوورهای بیشتری بدست آورید، ارزان در عین حال موثر، مشتریان بیشتری بدست آورید، ساده و آسان، توجه کاربران واقعی را به خود جلب می کند.

 

می‌توانید چندین بازدید از یک کاربر دریافت کنید به شرطی که هر بار که ویدیوی شما حلقه می‌شود، حداقل سه ثانیه از آن را تماشا کند. در واقع، تماشای ویدیوی اینستاگرام خود برای بیش از سه ثانیه به عنوان یک نمایش نیز محسوب می شود. برای مشاهده ویدیو، باید ویدیو را در اپلیکیشن اینستاگرام تماشا کنید.

 

نرخ ایمپرشن خوب در اینستاگرام 

برندهایی که فالوورهای زیادی دارند (+501 هزار نفر) باید هدفشان این باشد که به میانگین نرخ دسترسی 12 درصدی برای پست اینستاگرام و 2 درصدی برای استوری اینستاگرام دست پیدا کنند یا از آن فراتر روند. همچنین برندهایی که دنبال کنندگان کمتری دارند باید از طریق پست ها و 8 درصد از طریق استوری ها به معیار بالاتر 32 درصد از مخاطبان خود برسند یا از آنها فراتر روند.

 

مقایسه ایمپرشن با لایک اینستاگرام

در حالی که لایک ها همیشه یک شاخص اساسی برای ارزش گذاری محتوای شما بوده اند، آنها فقط تعداد کمی از تعاملات را نشان می دهند. از سوی دیگر، ایمپرشن ها می‌توانند چیزهای بیشتری را نشان دهند و به ارتباط و جذب بینندگان شما کمک کنند.

 

نحوه افزایش ایمپرشن در اینستاگرام

در این مطلب خرید ایمپرشن اینستاگرام را به صورت کامل توضیح دادیم امیدواریم که کارآمد باشد.

اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید در اینستاگرام تعداد ایمپرشن بیشتری کسب کنید، پس با سفارش ممبر همراه شوید. نکته کلیدی برای افزایش ایمپرشن اینستاگرام شما این است که اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به دست کاربرانی برسد که بیشتر به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند.

تعداد بیشتر نمایش‌ها می‌تواند منجر به تعامل بیشتر با تبلیغات و پست‌های شما شود. این بدان معناست که کاربران به احتمال زیاد محتوای شما را چندین بار مشاهده می کنند و حتی سایر پست های ویو شما را بررسی می کنند. در نتیجه، افزایش ایمپرشن های اینستاگرام شما می‌تواند به شما کمک کند تا آگاهی و وفاداری به برند خود را ایجاد کنید، ترافیک وب را افزایش دهید و منجر به تبدیل و فروش بیشتر برای کسب‌وکارتان شود.