ایجاد یک پایگاه فالوور وفادار اینستاگرام از ابتدا نیازمند کار سخت، زمان و صبر است، به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها تصمیم می‌گیرند از میانبر استفاده کنند و خرید اکانت اینستاگرام را ترجیح دهند. با این حال، قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که از تمام خطرات و مشکلات احتمالی که ممکن است از آن ناشی شود آگاه باشید.

اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات و ساخت برند شماست. حدود 60 درصد از کاربران اینستاگرام در مورد یک محصول یا خدمات در این شبکه اجتماعی اطلاعات کسب می‌کنند. با توجه به این واقعیت که روزانه نیم میلیارد نفر وارد سیستم می‌شوند، این عدد شگفت‌انگیز است و این تعداد مدام در حال افزایش است.

در سال ۲۰۱۹، اطلاعات شخصی تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام هک شد و در معرض عموم قرار گرفت. اطلاعاتی نظیر شماره تلفن، آدرس ایمیل و موقعیت مکانی کاربران.

تنها راه جلوگیری از بروز این اتفاقات، ایمن سازی پیج اینستاگرام است. با تیم سفارش ممبر همراه باشید تا چند نکته طلایی برای بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام معرفی کند.

خرید اکانت اینستاگرام

اکانت اینستاگرام را با مسئولیت خود خریداری کنید

خرید اکانت اینستاگرام برخلاف شرایط خدمات شبکه اجتماعی است. در اینستاگرام، شما مجاز به خرید، فروش، یا انتقال هیچ جنبه‌ای از حساب کاربری خود (از جمله نام کاربری خود) یا درخواست، جمع آوری یا استفاده از اعتبارنامه‌ها یا نشان‌های ورود کاربران دیگر نیستید.

اگر اکانت‌های اینستاگرام را خریداری می‌کنید، آن‌ها را با آگاهی می‌خرید که اینستاگرام می‌تواند آن‌ها را در هر زمانی ببندد، اگر تیم آن‌ها متوجه شوند یا چیز عجیبی در مورد این حساب پیدا کنند.

از آنجایی که این فرآیند «زیر میز» انجام می‌شود، هیچ تضمین رسمی وجود ندارد که دستیابی به حساب شخص دیگری کلاهبرداری نباشد که هزینه و اعصاب بیشتری را نسبت به جذب فالوورهای ارگانیک به شما تحمیل کند.

 

اکانت اینستاگرام را مستقیماً از فروشنده خریداری کنید

بررسی پس زمینه را اجرا کنید

این بدان معنی است که باید مطمئن شوید شخصی که با او صحبت می کنید وجود دارد و صاحب حساب است. دوم، شما می خواهید مطمئن شوید که فالوورهای آن‌ها ربات نیستند. پست‌های آن‌ها را مرور کنید و به نظرات نگاه کنید، متوجه شدن اکانت‌های جعلی نباید خیلی سخت باشد. اگر می‌خواهید 100% مثبت باشید، در اینجا یک ابزار رایگان عالی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد یک بررسی سریع روی حساب انجام دهید.

در مورد شرایط به تفصیل توافق کنید

هنگام خرید اکانت اینستاگرام وقتی تأیید کردید که حساب، مالک و دنبال کنندگان آن قانونی هستند، یک قرارداد فروش ایجاد کنید. در حالی که من در موقعیتی نیستم که بتوانم مشاوره حقوقی بدهم، متخصصان حقوقی و وب سایت های زیادی وجود دارند که می توانند به شما در تهیه پیش نویس قرارداد فروش مشاوره دهند. به طور کلی، این قرارداد باید شامل موارد زیر باشد:

هویت طرفین
تاریخ توافق
شرح کالاها و/یا خدمات
پرداخت
تحویل
مقررات متفرقه

 

از یک سرویس پرداخت قابل اعتماد استفاده کنید

ابتدا مطمئن شوید که حساب متعلق به شخصی است که با او صحبت می کنید. هر تلاشی برای متقاعد کردن شما برای ارسال پول از طریق شخص ثالث، دوست یا خانواده باید فوراً یک پرچم قرمز بلند کند.

 

پرداخت را به نقاط عطف جدا کنید

در هنگام خرید اکانت اینستاگرام شما هرگز نمی‌توانید خیلی مراقب باشید، بنابراین توصیه می شود در هنگام خرید مستقیماً با فروشنده در تماس باشید.

فروشنده نام کاربری و رمز عبور را در اختیار شما قرار می دهد. پس از ورود به سیستم، قرار است ایمیل و رمز عبور حساب را تغییر دهید، آن را از حساب فیسبوک فروشنده جدا کنید و آن را به حساب خود پیوند دهید. فقط در این صورت است که کنترل حساب اینستاگرام فروخته شده را خواهید داشت.

فروشنده همچنین از شما اطمینان می خواهد، زیرا کلاهبرداری می تواند به هر دو صورت انجام شود، بنابراین بهتر است در این فرآیند پرداخت را به دو یا سه مرحله تقسیم کنید. به خاطر داشته باشید که اگر مشکلی پیش بیاید، نمی‌توانید به اینستاگرام بروید و شکایت کنید، زیرا این کار به پایان اکانت شما و فروشنده ختم می‌شود. همچنین به خاطر داشته باشید که این اکانت هر لحظه ممکن است توسط اینستاگرام حذف شود.

اگر اکانت اینستاگرام را از یک سرویس واسطه خریداری می کنید. در حالی که خدمات میانسال وعده محافظت از شما در برابر کلاهبرداری ها و دنبال کنندگان جعلی را می دهند، بسیاری از این خدمات به همان اندازه کلاهبرداری و مبهم هستند.

نتیجه

در نهایت، به خاطر داشته باشید که خرید اکانت اینستاگرام یک ریسک است. حتی واقعی‌ترین و موفق‌ترین اکانت اینستاگرام هم اگر استراتژی بازاریابی محکمی در ذهن خود نداشته باشید، نتیجه‌ای برای شما به همراه نخواهد داشت.

در اینجا می‌توانید توصیه‌های شگفت‌انگیز و به‌روز در مورد چگونگی پیدا شدن در جستجوی اینستاگرام، نحوه جذب فالوورهای بیشتر یا نحوه خرید فالوور برای حساب‌های اینستاگرام خود بیابید.

پیشنهاد ما به شما به جای خرید پیج اینستاگرام خرید فالوور از گروه سفارش ممبر است.

منبع مقاله