استوری اینستاگرام یکی از ویژگی های پلتفرم اینستاگرام است که به شما امکان می دهد از طریق ویدئو، عکس، متن، نقاشی و موسیقی در قالب نمایش اسلاید با فالوورهای خود در ارتباط باشید. افزایش بازدید استوری اینستاگرام برای صاحبان پیج‌ها اهمیت زیادی دارد.

هنگامی که استوری ها پست می شوند، به ترتیب زمانی برای فالوورهای شما در دسترس هستند تا به مدت 24 ساعت آن را مشاهده کنند. آنها در قالب عمودی ظاهر می شوند و از نظر طراحی سریع، به یاد ماندنی و سرگرم کننده هستند.

هنگامی که یک استوری ارسال می کنید، یک حلقه رنگارنگ در اطراف عکس نمایه شما ظاهر می شود که به دنبال کنندگان شما می گوید که می توانند روی عکس نمایه شما ضربه بزنند تا آنچه را که به تازگی پست کرده اید مشاهده کنند. عکس نمایه شما با حلقه رنگارنگ اطراف آن نیز به ردیف بالای صفحه اصلی فالوورهایتان اضافه می‌شود و آن را به اولین چیزی که می‌بینند تبدیل می‌کند.

نکات برجسته استوری اینستاگرام مجموعه‌ای از استوری‌هایی هستند که شما آنها را مدیریت می‌کنید و در بالای نمایه شما به شکل حلقه‌های قابل لمس قرار دارند. آنها در سال 2017 به عنوان راهی برای کاربران معرفی شدند تا داستان های مورد علاقه یا مرتبط ترین خود را بیش از 24 ساعت در اطراف نگه دارند.

نکات برجسته داستان مستقیماً در زیر بیو شما ظاهر می شود، بنابراین یکی از اولین چیزهایی هستند که دنبال کنندگان شما هنگام ورود به نمایه شما می بینند. برندها از نکات برجسته خود برای ارائه اطلاعات مهم (مانند منوهای رستوران، لیست محصولات و غیره) از قبل استفاده کرده اند. هایلایت ها همچنین یک راه عالی برای نگه داشتن توصیفات در حساب شما هستند. وقتی استوری‌های مشتریان را درباره میزان خوشحالی آن‌ها از محصولتان دوباره به اشتراک می‌گذارید، به جای اینکه اجازه دهید این توصیفات ناپدید شوند، آنها را در یک حباب برجسته ذخیره کنید.

سفارش ممبر شما را به مطالعه ادامه این مطلب دعوت می‌کند.

 

ویژگی های استوری اینستاگرام که باعث افزایش تعامل می شود

استوری های اینستاگرام بسیار قدرتمند هستند. زیرا با انسانی کردن برند شما باعث ایجاد وفاداری و افزایش تعامل می شوند. احتمالاً فالوورهای شما قبلاً برند شما را دوست دارند—اشتراک‌گذاری داستان‌های واقعی، قابل ربط یا جالب از طریق مجموعه‌ای از استوری‌های اینستا، آنها را تشویق می‌کند که به حساب شما بازگردند و با محتوای شما تعامل داشته باشند (که در نهایت منجر به تبدیل می‌شود).

اینستاگرام استفاده از قدرت استوری‌ها و ایجاد محتوای جذاب را با ویژگی‌های زیر برای برندها آسان‌تر کرده است

حتی اگر پیج کسب و کار هم نداشته باشید، مطمئناً افزایش بازدید استوری پیج اینستاگرامتان شما را خوشحال می‌کند. اهمیت این موضوع برای پیج‌های کسب و کاری بیشتر هم هست. چرا که هرچقدر بازدید استوری این پیج‌ها بیشتر باشد، می‌توانند از این طریق درآمد خود را افزایش دهند.

 

 مهم‌ترین دلایل کم شدن بازدید استوری اینستاگرام

1.گذاشتن استوری‌های بدون محتوا و تکراری

2.قرار دادن هشتگ‌های زیاد و اسپم

3.نرخ تعامل کم پیج

4.نمایش استوری‌ها در اولویت‌های آخر صفحه اصلی فالوورها

5.انتشار استوری‌ها در زمان نامناسب

6.تغییر موضوع فعالیت پیج

"</strong

 

آیا می توانید بازدیدهای استوری اینستاگرام را بخرید؟

بنابراین، اگر می‌خواهید با تعداد بیشتری از کاربران اینستاگرام در ارتباط باشید و رضایت مشتری را تضمین کنید، می‌توانید بسته‌های بازدید از استوری ما را برای خرید نماهای ارگانیک برای حساب تجاری خود بررسی کنید. خرید سرویس مشاهده استوری بسیار آسان است، بنابراین می‌توانید فوراً بینندگان استوری اینستاگرام را برای استوری خود دریافت کنید.

 

چرا باید بازدیدهای استوری اینستاگرام را بخرم؟

خرید استوری اینستاگرام یک حرکت عاقلانه است زیرا ما در زمانی زندگی می کنیم که نمای استوری اینستاگرام ارزش زیادی دارد. همانطور که می دانید، وقتی استوری های IG را مشاهده می کنید، صاحب حساب از بازدید شما مطلع می شود. بنابراین، اگر خرید بازدید از استوری اینستاگرام را انتخاب کنید، لذت شنیدن اعلان‌های افراد بی‌شماری را که استوری‌های شما را بررسی می‌کنند، تجربه خواهید کرد. با پیشنهاد نمای استوری IG خود، این شانس را به شما می دهیم که تعداد بازدیدهای داستانی خود را افزایش دهید. با خرید بازدید از استوری اینستاگرام از InstaFollowers، به یک چهره پیشرو در بین مخاطبان هدف خود تبدیل خواهید شد.

استوری اینستاگرام دریچه جدیدی را به روی برند آنلاین یا کسب و کار کوچک شما می گشاید تا در میان رقبا پیشرفت کند. بیش از 500 میلیون نفر هر روز از استوری اینستاگرام استفاده می کنند، بنابراین این یک راه عالی برای تبلیغ محصولات شما از طریق اینستاگرام است. بازدیدها تعامل شما را در سایت های رسانه های اجتماعی افزایش می دهد و به کمپین بازاریابی شما ارزش می بخشد. بنابراین، اگر می‌خواهید با تعداد بیشتری از کاربران اینستاگرام در ارتباط باشید و رضایت مشتری را تضمین کنید، می‌توانید بسته‌های بازدید از استوری ما را برای خرید نماهای ارگانیک برای حساب تجاری خود بررسی کنید.

خرید سرویس مشاهده استوری بسیار آسان است، بنابراین می‌توانید فوراً بینندگان استوری اینستاگرام را برای استوری خود دریافت کنید. همانطور که می دانید، هیچ کس به جز شما نمی تواند تعداد بازدیدهای استوری شما را بررسی کند. با این حال، می‌توانید هنگام مشاهده داستان، صفحه را به سمت بالا بکشید و به بینندگان دسترسی پیدا کنید و سپس از صفحه عکس بگیرید تا آن را با بازدیدکنندگان و دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارید. به این ترتیب فالوورها و بازدیدهای داستانی بیشتری دریافت خواهید کرد زیرا مردم دوست دارند کاری را که دیگران انجام می دهند انجام دهند. آنها فکر خواهند کرد که خوب است که شما را دنبال کنند و این کار را انجام دهند.

 

فواید خرید بازدید استوری اینستاگرام

همانطور که قبلاً گفته ایم، بررسی استوری های اینستاگرام بسیار سرگرم کننده است. البته، بررسی داستان خود نیز سرگرم کننده است. با این حال، اگر بازدیدهای بیشتری از استوری های خود داشته باشید، بهتر است. اگرچه لذت شما مهم است، بازدیدهای بیشتر شما را به مکان بهتری در اینستاگرام می‌رساند. صفحه کاوش درست است! اگر می‌خواهید پست‌ها و استوری‌های شما در صفحه کاوش نشان داده شوند، به تعاملات بیشتری از سوی افراد نیاز دارید. اگر بتوانید محتوای خود را جذاب کنید، می توانید افراد بیشتری را جذب کنید و شروع به ایجاد نام برای خود در اینستاگرام کنید.

خرید نماهای داستانی راهی عالی برای شروع این سفر است. همچنین می توانید با خرید فالوور از این نماها نسخه پشتیبان تهیه کنید. همانطور که قبلاً گفتیم، تعامل بیشتر به معنای محبوبیت بیشتر است. به همین دلیل است که دیدگاه های IG بیش از آنچه فکر می کنید اهمیت دارند. شما همچنین این شانس را دارید که با خرید اشتراک گذاری واقعی، استوری های اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارید. ما بسیاری از خدمات اینستاگرام را ارائه می دهیم که می توانید از آنها برای رشد حساب خود استفاده کنید.

 

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، به محض دریافت تراکنش شما، پردازش نماهای استوری شما را آغاز خواهیم کرد. همچنین، اگر سوالی دارید یا با مشکل تاخیر در خرید خود مواجه هستید، می توانید با خدمات آنلاین مراقبت از مشتریان واتساپ ما تماس بگیرید. کارکنان ما یک تیم پویا از متخصصان هستند که در صورت بروز مشکل در حین یا پس از فرآیند، مایل به کمک هستند.همچنین در صورت تمایل می توانید فالوورهای فعال اینستاگرام را از سایت سفارش ممبر بخرید یا برای اکانت خود از اینستاگرام بازدید داشته باشید.

گروه سفارش ممبر خواندن این مطالب را نیز به شما پیشنهاد می‌کند

افزایش ویو اینستاگرام + لینک خرید ویو

خرید فالوور اینستاگرام