برنامه اینستاگرام از پر بازدیدترین شبکه‌های مجازی‌ست که قابلیت اشتراک‌‌گذاری رایگان عکس و ویدیو را دارد. در این راستا ابزارهای اینستاگرام جهت مدیریت بهتر این شبکه بزرگ اجتماعی ایجاد شده‌اند.

در این مقاله که توسط گروه سفارش ممبر تهیه شده در خدمت شما هستیم تا شما را با ابزارهای فوق العاده اینستاگرام آشنا کنیم.

 

فهرست

  • معرفی ابزارهای اینستاگرام
  • سخن پایانی در مورد ابزارهای اینستاگرام

ابزارهای اینستاگرام

معرفی ابزارهای اینستاگرام

برای معرفی ابزارها با ما همراه باشید

استوری

استوری یکی از ابزارهای اینستاگرم است که فقط به مدت ۲۴ ساعت در دسترس می‌باشد و بعد از آن هم از بین می‌رود.

نکته: می‌توان آن را به بخش هایلایت افزود.
برای پیج‌های بیزینسی استوری‌ها می‌توانند به درآمدزایی کمک کنند. هر چقدر ویو بیشتر باشد گرفتن تبلیغات راحت‌تر است. می‌توانید تنها با تبلیغ محصول دیگران به درآمد برسید.

لایک کردن در اینستاگرام

هر چه قدر که پست شما نظر دنبال کننده‌ها را جلب کند تعداد لایک‌ها بیشتر می‌شود. تعداد لایک‌های بیشتر نشان از اعتبار صفحه شما در اینستاگرام است.

اهمیت کامنت

طبق الگوریتم، اینستاگرام پست‌ها رو رتبه‌بندی می‌کنه. واضحه که صفحه‌هاتی با لایک و کامنت بیشتر دارند رتبه‌های بالاتری می‌گیرند. به این صورت احتمال این‌که پست شما داخل Explore نشون داده بشه زیادتر می‌شود. افراد دیگر هم می‌تونن شما رو ببینن و دنبال کنند.

ویو  اینستاگرام

بازدیدی که از طرف هر کاربر صورت می‌گیره. نشان‌ دهنده اینه که کدوم پست‌ها یا استوری جذاب‌تر بوده. هر چقدر نظر افراد را بیشتر به پیج خودمون جلب کنیم، می‌تونیم تبلیغات را به عهده بگیریم و از این راه درآمدزایی کنیم.

IGTV

از جدیدترین قابلیت‌های اینستاگرام که فیلم‌های بلند را با کمک آن می‌توان اشتراک گذاری کرد.

پیج‌های بزرگ و مشهور، می تونن فیلم‌هایی با حداکثر زمان 60 دقیقه از طریق مرورگر وب بارگذاری کنن.

لایو اینستاگرام

به صورت زنده با فالوور‌های خودتون حرف بزنید. حتی می‌تونید لایو دو نفره هم داشته باشید.

 

سخن پایانی در مورد ابزارهای اینستاگرام

گروه سفارش ممبر امیدوار است که به خوبی با ابزارهای اینستاگرام آشنا شده باشید. اگر سوالی دارید خوشحال می‌شیم اون‌ها رو در زیر این مقاله کامنت کنید.